Bokat & klart ;)

Heej underbara nii !
jag hade inte sovit på hela dagen i tisdags och igår somna ja 6 vid skype .. idag vakna ja halv 6 på dagen, hust va tomt ingen va hemma , mamma ringde mig och fråga om ja hade vaknat . sen fixade ja mig och GICK i en halvtimme för att komma hem till min andra faster, för de är så lata ....

Innan ja drog ut hemmifrån boka jag en tid hos en tjej hät i motala som ska fixa mina naglar imon vid 12.00 :D
jag har märkt att ja inte kan leva utan mina naglar & utan att fixa de ... ;)
men men vill bara påminna om att jag har VÄRLDENS BÄSTA MAMMA <3

Snart blir det upp och byta om och kolla lite på nätet ( klädr, naglar PARFYM & SKOR ) döda mig vad ja Döör för dessa saker. Sen blir det smirnoff och mys framför datorn på soffan. Ni får ha det så braa och en fortsatt trevlig torsdag till er som har lov ! puss & kram :D

/ V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0