Dagens snorungar !

seriöst vet nte vart jag ska börja , men jag tycker så synd om de här små barnen vid 12-15
Deras vardag och liv har blivit utseende , sex, dricka, röka m.m.
seriöst vart är ni påväg? tror ni verkligen ni är coola ? vet ni ens vad ni håller på med?
seriöst tycker ni påriktigt att ni är coola , helt seriöst ni äcklar bara ner de här med att röka och dricka..
Ni sitter med 50 kilo smink i ansiktet , ni tar på er kläder som ser ut som orrar ( förlåt) ni snackar som om ni äger världen och ni har glömt bort vad RESPEKT är ! ni använder mer mascara än de som är 17-25, ni ser ut som 17 åringar & ni kastar bort er BARNDOM, jag vet att allt handlar om att passa in ?
men det är INGEN som har startat de där "passa in" NI själva har gjort en status sm kallas " passa in"
Vi är inte så mycke äldre än er men seriöst när jag va i er ålder jag satt  pulkabacken och åkte pulka , ni sitter på fb och addar killar ni inte känner . tycker så synd när jag får höra att en 13 åring tjej är tillsammans med en FUCKING 19 årig som hon "är kär i " och han försöker ha sex med henne och efter det slutar han höra av sig . SERIÖST :O
tycker verkligen synd om er BOKSTAVLIGEN ! men det är era föräldrars fel , de vet inte vad de uttsätter sina barn till ni är ute sent på kvällar dricker er fulla och lallar runt som luffare, hänger på plattan röker en cigg och tror att ni lever livet.. ju äldre ni blir dessto mer vill ni tillbaks till er barndom för ni inser hur mycke bättre ni hade det, ni vill inte ens leva den ni hoppar direkt från stege 1 till 10 ni tror livet handlar om att göra allt för att uppleva de, men tro mig att uppleva saker i fel ålder är inte en njutning utan det är att falla i gropar man försöker undvika som vuxen !
lev livet som liten ni hinner dricka ni hinner röka och ni hinner få kuk och ni hinner sminka er och springa runt på plattan ... men ni har inte sparat något till 18 års åldrn, det kmr va så tråkigt för er senare för ni har redan gjort allt vid fel ålder ..tycker bara att era föräldrar som mogna vuxna borde ta tag i det här så slipper man se fulla små tjejer och killar ute sena helger/ vardagar .. om ja var en förälder .. hade jag  garanterat skämts som fan för att jag på egen hand tar mina barn till fällor som jag egentligen borde varna de för och hjälpa de att komma undan för att aldrig hamna där ..men vissa borde tydligen inte föda de har små barnen för de förstör bara deras liv
// V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0