DU ♥♥

I det här inlägget kmr ni inte veta vem jag syftar på , men den person som känner sig träffad får gärna ta åt sig av allt som står.

Jag vet seriöst inte vart jag ska börja för att kunna beskriva denna underbara person.
Den här personen finns för mig lyser upp mina dagar & gör mitt liv till den bästa!
Energin personen sprider & glädjen den ger finns ingen annanstans , jag kan inte med ord beskriva min kärlek till den här fina människan.
Om jag själv visste hur mycke jag älskar denna människa hade resten blivit avundsjuka , inte för att det är jag som älskar , utan att det är jag som bär på så mycke kärlek...
Vi har gått igenom så mycke tillsammans , vi har haft så mycke problem & vi har bråkat flera gånger.Men trots allt så har vi inte slutat älska ! Jag skriver dessa saker med tårarna rinande för att jag seriöst alltid kmr behöva personen i mitt liv.
INGEN kmr någonsin kunna förstå kärleken jag bär , inte ens jag förstår.
Den här personen bär ett hjärta av guld ett leende gjort av kärlek, ögon som glittrar varje gång jag kollar in i dom. personen vill mitt bästa och det vet jag , men ja kan vara lite jobbig ibland och säga emot, till och med så jobbig att jag kan såra ...
Jag behöver DIG så jävla mycke i mitt liv utan dig kommer jag inte kunna klara mig , utan din famn att gråta i kommer jag inte kunna andas, med ditt leende lever jag & för dig kämpar jag !
Människa du gör mig galen du lyser upp mitt liv och världen utan dig kallas inte värld.
Ingen kommer någonsin få veta vem jag syftar på , det kommer förbli en hemlighet mellan mig själv, men jag vill bara att personen ska känna igen sig själv, & ta åt sig av varje ord som står. & VIKTIGASTE AV ALLT ! veta att jag oavsett vad och när hur och vrf kommer finnas där för att ge allt jag har och lyssna till slutet. & jag vill att personen ska veta att JAG ÄLSKAR ...... ENORMT MYCKE !!
// V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0