Kärlek är blind !

Så SANT !
hur ? joo .. innan er mamma födde er och såg hur ni såg ut.. började hon älska er , hon älskade er exakt när hon fick veta att ni är påväg, utan att ens se er och veta hur ni skulle vara i fortsättningen föll hon för er och älskade er mer än allt .. jag tror att det är därför man brukar säga att kärlek är blind.. man faller och älskar personer som inte duger i andras ögon men i ens själv så är den människan PERFEKT .
För er som frågar er kompis om den ni "älskar" är fin eller duger så tycker jag att ni ska ställa er själva en fråga !
är det JAG som ska ha det här förhållandet eller är det min KOMPIS ?
sluta tänk vad andra tycker om er partner och sluta bry er om hur folk ser på personen NI valt.
För människor kommer ALDRIG bli nöjda och de kommer klaga vem ni än hittar .. hitta den människa som älskar era fel & som gör er lycklig och ger er en kännsla som INGEN annan kan ge er ... Välj den person som är specill i era ögon !
// V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0