Kärlek är inte en sak..

Serbiens bidrag till eurovison song contest, asså jag finner verkligen inga ord! Låten träffar mig, den går så djupt in i hjärtat. Artisten, som jag älskar som jag vet inte vad, som om vi har samma kött och blod eller nåt!
När jag hörde den satt jag helt stilla och jag kända bara hur rysningarna kom och jag satt helt glad. Rösta ska man och hoppas på vinnst! All kärlek till den finaste och bästa inom den serbiska musikvärlden<3
Zeljko Joksimovic!
all kärleeeeek går till honom!
bidraget!!!!
andra kända låtar från honom:
<3
<3<3<3<3<3<3!!!!!!!!!!!!!!!!
Alla hans låtar är grymma så det är otroligt svårt att välja några att lägga ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0