killen som behandlar sin flickvän som en prinsessa är beviset på att han själv blivit uppfostrad av en drottning !

Det är alltid svårt att avgöra saker i sitt liv. Det finns så mycke som man inte vet och så många man dömt men aldrig känt. När jag kollar på mig själv för att se saker och peka ut fel i mitt privat liv, så hittar jag alltid 2 olika sorters fel .
Det första felet är att jag aldrig tänker innan jag säger något och andra att jag inte vet värdet på saker jag ger ut.
När jag brukar sitta om nätterna och drömma mig bort i en kugn låt, så börjar jag tänka på det jag gått igenom exakt allt. Jag kan sitta och tänka tänka i timmar ibland hita svar på frågorna och ibland inte.
Kan sitta och hitta så mycke minnen men de jag haft kontakt med och allt vi har gjort tillsammans.
Folk som jag förlorat och folk som har tagit platsen i de toma rummen i mitt hjärta.

Jag älskar att vara lycklig och ja hatar att ha tråkigt !
jag har vemn lätt för att gråta och jag brukar oftast vara lätt sårad, jag har fått massa kommentarer om " venecia? har du någon gång varit ledsen " då va mitt svar "har du någon gång sovit på kudden utan att behövt vara dränkt i dina tårar ?"
såklart inget svar....

Jag har alltid tänkt på varför jag förlorat vissa vänner och anledning till att de hände.
men jag har aldrig nöjt mig med svaren jag fått...
jag har alltid trott att felet är på mig, men sen visa det sig att det inte var jag som orsaka dessa saker utan personerna i min omgvning visa sina riktiga färger.. det de hållde på med kom sakta fram.

Dagen då jag vissta vad smärta innebar , kunde jag sitta och tycka synd om folk som var olyckliga. jag frågade alltid folk vrf de var ledsna och grät så ofta? deras svar var " ja du , vänta tills du blir lite äldre så ska vi se dig "
haha sant ! när jag blev äldre så insåg jag att livet var inte som i sagor och på dagis .. det minsta jag kunde bråka om med min kompis var att hon tog mina färgpennor eller att hon råka hälla vatten på mitt mplar papper.. idag kan vi sitta och bråka om hur mpnga cigg vi tar från varandra och vrf vi tar varandras killar eller vrf kollar vi på samma kille ? vi kan sitta och bråka om att du är falsk och snackar skit.. ! världen har förändrats ( ni som läser tänker säkert man tror hon levde för 100 år sen , fel de behöver inte gått 100 år för att världen ska föändras)

Det finns två typ som vi alltid tar fel på 1. sagor 2. verklighet .
skillnaden på sagor och verklighet är att allt som händer som är lite omöjligt att hända så snabbt i sagor kan vi bestämma de onda och de goda krafterna , vi kan bestämma vem som är vår man/fru , man kan se i framtiden och man lever alltid lyckliga på slutet... medans verkligheten är helt olik , du kan inte välja personerna i ditt liv du kan inte syra situationen här bli det att situationen styr dig till max.
På verkligheten kan du inte stoppar käftar som älskar att tugga skit snack !
hade det varit så enkelt hade vi aldrig gått igenom det här allisammans ... tycker verkligen om att ni läser mina långa texter sådär .. det här perioden har jag blörjat blogga låga inlägg ...
jag vet att det är jobigt med långa texter.... men hoppas ni läser och nuter förstår frmförallt hoppas ni trivss mer'
!


Kommentarer
Postat av: Emmeli

Jag bokstavligen ÄLSKAR dina långa texter, du får en att tänkta till och även ibland känna igen sig själv i texterna

2012-03-16 @ 00:26:00
URL: http://justmimiis.blogg.se/
Postat av: venecia

jag bokstavling ÄLSKAR dig !! tack, ska fortsätta med det för dig :*

2012-03-16 @ 22:34:16
Postat av: Emmeli

Älskar dig me :*

2012-03-17 @ 01:29:50
URL: http://justmimiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0