Morsdag ♥

Så nu mina kära läsare är det MORSDAG för alla i mellanösten.
vill bara säga GRATTIIS till alla underbara mammor här i världen och må gud ge de styrkan att orka med oss ungdomar. Riktiga kämpen ♥

Sen vill jag säga ATT JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA MAMMA !
du är mitt liv du är andetagen jag andas, du ger liv till en död själ.. du är mitt liv jag älskar dig mer än allt annat på jorden. Du skapar så mycke glädje och du lyser upp hela min värld utan dig min ängel hade jag inte funnits idag. Utan din hjälp och ditt kämpande hade jag varit någon annan idag! jag vill tacka dig för att DU älska mig innan du ens såg mig , vill tacka dig för att DU orkat med min äckliga humör ibland vill tcka dig för att DU funnits där EXAKT när jag behövt dig , du fanns & finns även fast jag inte behöver din hjälp du är en ÄNGEL . Mamma förlåt för allt skit du fått ta och alla nätter du gråtit pågrund av mig och förlåt för varje lilla sak du stört dig på från min sida , glöm aldrig att du kmr vara älskad tills dagen då jag inte kan andad mer vad som än händer kommer DU va min älskade mamma . GRATTIIIS på din underbara dag min underbara DROTTNING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0