Sommar fucking känsla :D

Godkväll alla fina!
igår va ja lite sjuk vakna på morgonen hade sjukt ont i huvet , åkte till skolan som ett cpe kommer 20 min sent-.-
sen kommer man dit alla sitter utanför " va gör ni här har vi ingen lektion " " neeej de ska redovisa och du har nästa vecka -.- :@ " jaha så ja kom i onödan .... anyway :@ va i ksolan i 45 min sen sjukanmälde jag mig och tagga hem kände mig skit sjuk ... sov i typ 2 timmar , sen vaknar ja av att mamma säger nej vencia sover hon e sjuk ja gillar ändå inte VP jaghoppar upp säger ju ju vi kan gåå ja e inte sjuk längre de döör av garv .. vi taggar t min kusse kickar en feeet vp såå fucking gott ett år sen ;)
min gulliga josef messar mig han kom från tumba till bredäng för att träffa mig ( det va ett tag sen )
iallefall min syrra och henens kompisar kom oxå va ute med de till typ 7 sen träffa ja rimona i centrum hon tvinga mig hem t henne ,  ja gick med vi åt snabbt sen tagga vi till skäris hon skulle fixa en sak , vi taggar sen t brd ingen av oss har krt som tur vi har med oss rimon han leker ja e man han öppnar de till os skit sööt;)
liveeeeeet :D
sööötasteee ungen kom idaaaaaag :D !!!!!!!!!!!!!!!!!
// V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0