söndag !

Idag va jag i kyrkan som vanligt , men ja försov mig fint eftersom jag sov ganska sent igår ... jag hade alarmet på men stängde av den varje 5 min . Men rimona åkte dit själv sen åkte jag och min syrra efter henne.. sedan rulla jag hem direkt efter ( vi stod i centrum och snacka 1 timme )
sedan skulle vi ut med familjen .. vi brukade gå ut med familjen varje söndag.. men inte så ofta nu för vi har blivit äldre och vi har våra vänner. men men säger bara aldrig mer ( när vi 5 möts de blir 5:e  världskriget )
Men sen så va vi typ ute till 17-17:30
sen så kom vi hem och jag och min syrra tagga ut på en promend , vi träffa på shaz .. sen så ringde jasmin upp mig och fråga om ja kunde möta upp henne. så gjorde ja typ de .. sen va hon hos mig till 19:30 sen så tagga hon oxå. här sitter jag och ruttnar P:S jag köpte mjukisar :) orkar inte ta kort så ni får se de en annan gång :*
Just nu gör ja inget speciellt förutom skypar med min älskling, har faktiskt inte träffat han på sista tiden , men nu har ja lovat att helgen blir hans .. så ja e UPPTAGEN ! & ja har spik lovat att den e hans .
P:S Du vet att jag ÄLSKAR dig :*

Ge mig sommar :(
// V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0