Lägg ner.

Seriöst folk går över gränsen.
Det kommer bli ett sisådär långt inlägg och jag kommer prata om Justin Bieber en 94:a som har lyckats inom musiken.
Människor överdriver och sitter och hatar. Slänger ut kommentarer som du måste skojja med mig? Han är bög. Jag hatar honom. Seriöst va fan är ert problem? Fine alla har sina åsikter, men att ni sitter och hatar en kille som har lckats i livet bättre än ad ni någonsin kommer att göra är fel. Snälla hur orkar ni lägga ner energi på det när han inte ens vet att ni existerar? haha, skrattretande.
Sluta bara hata? Vafan är det ens han har gjort er? Han är en människa, en levande varelse precis som vi alla här är. Tror inte ni skulle bli direkt glada ifall ni lyckades och folk sa så om er, eller har jag fel?
Fine jag vet att jag skriver det här i onödan för han vet ju inte att jag existerar, men jag vet att det existerar för många där ute som överdriver grovt mycket. Så lägg bara ner och lev ert egna fucking liv.
TACK.

Kommentarer
Postat av: Dana!

Tack Sandra!!!:)

2012-05-09 @ 22:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0