Segt

Håller på att ladda upp bilderna från mobilen till datorn men det tar ju riktigt jävla lång tid!
 
Iaf, slutade vid 11 idag så jag och Louise drog till John Bauer i Liljeholmen, och chillade med, Filip, Daniél, David, Felipe och Amanda, blev en massa skratt. Vid 15.30 började vi röra oss hemmåt sen dess har jag bara segat och inte gjort nånting, varit ensam hemma hela jävla dan, visst det är skönt men fyyyyyyyyyfan vad tråkigt det var idag..
 
Ajaa, att mobilblogga funkar ju inte för min del -.- så jag kanske byter blogg (om det går att mobilblogga) för det skulle vara sjukt mycket lättare och det skulle nog bli fler inlägg!
 
bjuder på nån bild jag hittar på datorn sålänge!
 
Kysss
 
Gaaaah vad gammal bild!! :O aja duger än så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0